Poslouchat country znamená žít country . . .

Křižanovská pádlovačka – 08.09.2012

07.09.2012 17:34

Křižanov, alespoň podle jména, znám z festivalu Křižanovský vaťák, který se koná každým rokem v podstatě již na počátku zimy či na úplném konci podzimu. Jelikož festival pořádají Bob a Bobci, má oblíbená kapela, a kapela má své webovky a odkaz na festival, a já na Vaťáku nikdy nebyl, nemusel jsem řešit, kde se vlastně festival koná.

Když dorazilo zvadlo ohledně Křižanovské pádlovačky, hned se mi vše spojilo a řekl jsem si, nejen Vaťákem živ je Křižanov. A tak jsem si řekl, pohlédni, kde to vůbec je a ejhle, Křižanovů je v republice vícero a tu jsem znejistěl, kde že se Pádlovačka vlastně koná.

Při letmém proběhnutí zvadla jsem se sice dozvěděl, že je to v Křižanově, ale ve kterém? Trochu jsem opět láteřil na tím, jak mnozí tvůrci pozvánek a zvadel nepřemýšlejí v intencích cizince, který by se chtěl na akci vypravit. Jakoby se jednalo o zcela samozřejmou věc, vždyť to přece konáme u nás. Při tom by stačil odkaz na mapu či dnes zcela běžné a dostupné souřadnice GPS.

Nakonec jsem při pozorném opakovaném čtení zjistil, že se jedná o křižanovské koupaliště nedaleko Hrobu a protože vím, že obec Hrob existuje, nehledal jsem koupaliště u hřbitova, ale u obce Hrob – a ejhle našel i Křižanov, ikdyž pravda až v tom největším rozlišení, neb jiná měřítka mapy Křižanov u Hrobu zcela ignorovala.

Uvážím-li, že město Hrob má cca 2.000 obyvatel (což obec Halenkovice odkud pocházím má s rekreanty přes víkend taky) a můj hledaný Křižanov je nejspíše její periferní součástí (webovky jsem objevil, ale ty patří úplně jiné obci Křižanov a jinak nic) tak si říkám.

Jsou to organizátoři v Křižanově pěkní frajeři – tak nějak má vypadat mínění a seběvědomí o svém místečku působení. Děláme Pádlovačku v Křižanově, kde jinde by to probůh mělo být?  A ty návštěvníku zemři hloupý, až dorazíš na Vysočinu či někam k Písku.

Ale ihned po dořešení regionálních nacionálií musím kvitovat, hold je vidět, že je zde parta nadšendců a mají to teda fakt zmáknuté.

Minulý víkend to vypadalo, jakoby na polovinu listopadu a oni týden poté chtějí na vodu. Mrknete-li na předpověď, nemohli volit lépe – až 30 stupňů a krásně, co si s aktivitami kolem vody přát více?

A tak tedy jen pozvánka pro všechny, kteří to do toho správného Křižanova nemáte daleko.

Nultý ročník Křižanovské pádlovačky se odehraje tuto sobotu 08.09.2012 od 15,00 hodin na křižanovském koupališti nedaleko Hrobu, slibuje se správná sranda, večer oheň a zpívání – hrát bude skupina Žalost a každý, kdo se přidá.

PS:

Lodě, pádla, buřty, peníze a doboru náladu s sebou.

Kontakt

Country club Halenkovice

countryclub.halenkovice@seznam.cz

Halenkovice 617, 763 63

Vyhledávání

Jak si znázornit všechny články na jednu stránku ?

Odrolujete až na spodní část stránky a klikněte na  "Všechny články"

Rychlá orientace na stránkách ?

Vpravo nahoře klikni na odkaz "mapa stránek"

Již jsme i na Facebooku, zařaďte se mezi naše přátele a zprostředkujte stránky i Vašim kamarádům 

Všimněte si možnosti chatovat při prohlížení webu, jak čti Zde

 

Country club Halenkovice - vaše brána do světa hudby, spuštěno 10. dubna 2010 ©

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode

Přístupy na web počítáme od 26. dubna 2010