Poslouchat country znamená žít country . . .

Jak jsem potkal Jardu Pertlíčka

11.01.2011 11:47

S Jardou jsem se seznámil klasicky, při hudbě a jamování na předloňské Zahradě. To zde vystupoval s kapelou Apple a jejich vyhrávání v hospůdce za „Furchovou garáží“ bylo nepřehlédnutelné či spíše nepřeslechnutelné.

Chumel lidí, skvělá muzika a skvělá zábava. Tak nějak se mi podařilo se dostat mezi ně a slovo dalo slovo a zapojil jsem se více, než aktivně. Sobotní odpoledne a večer pak proběhl zcela neplánovaně a nevázaně, hraní, zpívání a úžasná radost ze života.

Zahrál jsem si skvěle a poznal spoustu dalších dobrých lidí. Apple je z Plzně a já z druhého koutu republiky a tak se naše cesty zase tak často nestřetávají, ale Jarda je osobnost a uvedený zážitek se mi vybavil, když jsem dostal jeho pozvánku na koncert 22. ledna. A tak Vám přikládám i jeho rozhovor a článek, který na adresu kapely byl napsán.

Vše úhledně najdeš v odkazech:

Koncert, rozhovor,kapela 

 

Berry, Halenkovice, 11.01. 2011

Kontakt

Country club Halenkovice

countryclub.halenkovice@seznam.cz

Halenkovice 617, 763 63

Vyhledávání

Jak si znázornit všechny články na jednu stránku ?

Odrolujete až na spodní část stránky a klikněte na  "Všechny články"

Rychlá orientace na stránkách ?

Vpravo nahoře klikni na odkaz "mapa stránek"

Již jsme i na Facebooku, zařaďte se mezi naše přátele a zprostředkujte stránky i Vašim kamarádům 

Všimněte si možnosti chatovat při prohlížení webu, jak čti Zde

 

Country club Halenkovice - vaše brána do světa hudby, spuštěno 10. dubna 2010 ©

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode

Přístupy na web počítáme od 26. dubna 2010