Poslouchat country znamená žít country . . .

Změny pravidel FTP 2011

13.11.2010 11:14

Ahoj kamarádi muzikanti a příznivci trampských písniček. Tak jako každý rok připomínám i letos termín následujícího – 36. ročníku FTP v Horním Jelení. Bude se konat v termínu 27 – 29.5. 2011 na tradičním místě. 

Zároveň musím, jako dosavadní dramaturg všem tradičním účastníkům a zájemcům avizovat poměrně významnou změnu v regulích festivalu, odhlasovanou kolektivem KFTP. Bohužel jsem neměl šanci se k věci vyjádřit a ovlivnit hlasování. 

V zásadě jde o návrat k původnímu stavu a ještě tvrdší pravidlo pro hraní povinných písní. V principu vyhovující starým kapelám, které mají tyto staré písně v repertoáru a znevýhodňující mladé kapely, které musí povinné písně nacvičovat. O kamarádech ze Slovenska ani nemluvě. Věnujte prosím novým pravidlům při přihlašování zvýšenou pozornost. 

Pro mě, jako dramaturga to znamená neúspěch a prohru v mé snaze o přiblížení festivalu mladým kapelám. Nepodařilo se mi prosadit žádnou zásadní změnu v přístupu a v organizaci festivalu. Jediným čestným řešením je pro mě v této situaci okamžitá rezignace na funkci dramaturga FTP, protože nemohu vystupovat jako činovník festivalu a obhajovat něco, s čím nesouhlasím. Znamená to, že ve věci příštího ročníku s Vámi už bude komunikovat někdo jiný. 

Všem, kteří mě v mé snaze podporovali děkuji za důvěru. Všem, kteří mě před mojí aktivitou varovali, dávám za pravdu. A všem, kterým bylo moje počínání trnem v oku se omlouvám. 

Přeji hezký barevný podzim a těším se na viděnou kdekoliv u našich písniček. 

Pavel Bednář „Vlck“ 

Kontakt

Country club Halenkovice

countryclub.halenkovice@seznam.cz

Halenkovice 617, 763 63

Vyhledávání

Jak si znázornit všechny články na jednu stránku ?

Odrolujete až na spodní část stránky a klikněte na  "Všechny články"

Rychlá orientace na stránkách ?

Vpravo nahoře klikni na odkaz "mapa stránek"

Již jsme i na Facebooku, zařaďte se mezi naše přátele a zprostředkujte stránky i Vašim kamarádům 

Všimněte si možnosti chatovat při prohlížení webu, jak čti Zde

 

Country club Halenkovice - vaše brána do světa hudby, spuštěno 10. dubna 2010 ©

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode

Přístupy na web počítáme od 26. dubna 2010