Poslouchat country znamená žít country . . .

Luboš Malina

01.08.2012 01:03

O Lubošovi jsem zde psal již mnohokrát, ve spojení s pořady, jeho hudebními i producentskými projekty, jeho bratry. V podstatě můj vrstevník, se kterým mne např. spojuje i ta skutečnost, že jsme kdysi – Luboš i já vystudovali hru na klarinet a mnoho let ji provozovali. Pravda, Luboš trochu na profesionálnější úrovni, pokud se hra ve vojenském dechovém orchestru tak dá nazvat, ale ani mé 25 leté zkušenosti s hraním ve velkém a uznávaném dechovém orchestru, byť amatérském, nejsou k zahození.

Rozvíjet článek dál mám trochu obavu, nedávno jsem zde uveřejnil článek o současném Lubošově spoluhráči z kapely DT Emilu Formánkovi a na tento příspěvek Emil zareagoval. Což mne dost překvapilo a zároveň i trochu vylekalo, neboť první formální mail od Emila vypadal nepřístupně. Měl jsem strach, že je to navíc, než na přes hubu, ikdyž jsem se snažil na Emila upozornit především jako na skvělého muzikanta. No nakonec se to všechno vysvětlilo a skončilo slibem, že to ještě všechno probereme při nějaké té štamprdličce, až se někde naše cesty setkají. Emil tak projevil nejen svou muzikantskou, ale i lidskou velikost.

Ale psát o Lubošovi, ten podmět dal Sandy Nosek, opět skvělým pořadem o tomto geniovi z hudební trojice bratří Malinů. Již v průběhu dvou let je to druhý pořad a opět dobře udělaný.

Dozvíte se o tom, jak Luboš procházel svými hudebními začátky, že vlastně začínal na housle, hrál na klarinet, banjo bylo ze začátku spíše zájmovou činností. Převelení do vojenského orchestru při vojenské posádce ve Vyškově však rozehrálo řadu náhod a setkání, která skončila působení Luboše v Poutnících v období jejich největší slávy, kde společně s Robertem Křesťanem tvořili po osm let banjovou dvojici. A pak založení DT a působení až do dnešních dnů.

Že je pořad okořeněn spoustou dobré muziky, kde hraje Luboš hlavní roli asi netřeba připomínat.

Tak jen připomenu, pořad o Luboši Malinovi, který Sandy připravil a byl odvysílán včera najdeš zde, ale poslechněte si i pořad zhruba jeden a půl roku starý, stojí taktéž za to a opět hlavní roli hraje Luboš Malina.

A nebo jiná libůstka – bratři Malinové a jejich neoficiální hraní v rodném městě a Pekle. YouTube přináší řadu videí z této akce, kde Luboše poznáte i jako zpěváka.

Kontakt

Country club Halenkovice

countryclub.halenkovice@seznam.cz

Halenkovice 617, 763 63

Vyhledávání

Jak si znázornit všechny články na jednu stránku ?

Odrolujete až na spodní část stránky a klikněte na  "Všechny články"

Rychlá orientace na stránkách ?

Vpravo nahoře klikni na odkaz "mapa stránek"

Již jsme i na Facebooku, zařaďte se mezi naše přátele a zprostředkujte stránky i Vašim kamarádům 

Všimněte si možnosti chatovat při prohlížení webu, jak čti Zde

 

Country club Halenkovice - vaše brána do světa hudby, spuštěno 10. dubna 2010 ©

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode

Přístupy na web počítáme od 26. dubna 2010