Poslouchat country znamená žít country . . .

Jak jsem se stal majitelem debutového CD Jananasu

24.01.2011 19:10

O počinu a prvním CD tria Jananas jsem Vás informoval zde

A dneska mohu říci, že jsem se stal jeho majitelem a tak si rozšířil svoji diskotéku o další milý příspěvek. Stává se tak 14 132 CD v mojí sbírce hudebních CD, LP, SP, kazet, DVD či pouze PC mp3 souborů nejrůznějších žánrů, ale tak z něj mám velkou radost.

Trio jsem uslyšel poprvé na Zahradě v roce 2009 a musím říc, že mne v té přehršli všech nejrůznějších skupin a vystoupení zaujalo na první poslech. Texty, originalita a suveréní vystupování a zpívání. Prostě úder přímo "mezi oči" (pamatuji si na podobný zážitek z mnohem dřívější doby - to když jsem se poprvé setkal s Trabandem). A tak, když Jananas vydal své první CD a to zrovna 31.12. 2010 rozhodl jsem si jej pořídit.

Jak mne potěšil Milan Tesař, když o toto CD vyhlásil soutěž na stránkách Radia Proglas, a tak jsem to zkusil a měl štěstí. CD je moje ! Teda zatím ještě nedorazilo, ale určitě dorazí, na Milana je spoleh a navíc jsem na Proglasu nevyhrál poprvé, tak to mám odzkoušeno.

A vězte, že to ani není tak štěstím jak tím, že se na Proglasu soutěží hodně a často a zapojených zas tolik není, tak šance vyhrát je dost velká, zkuste to taky, vždyť sezona teprve začíná  . . . 

A jak Janans křtí - čti     zde

Kontakt

Country club Halenkovice

countryclub.halenkovice@seznam.cz

Halenkovice 617, 763 63

Vyhledávání

Jak si znázornit všechny články na jednu stránku ?

Odrolujete až na spodní část stránky a klikněte na  "Všechny články"

Rychlá orientace na stránkách ?

Vpravo nahoře klikni na odkaz "mapa stránek"

Již jsme i na Facebooku, zařaďte se mezi naše přátele a zprostředkujte stránky i Vašim kamarádům 

Všimněte si možnosti chatovat při prohlížení webu, jak čti Zde

 

Country club Halenkovice - vaše brána do světa hudby, spuštěno 10. dubna 2010 ©

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode

Přístupy na web počítáme od 26. dubna 2010