Poslouchat country znamená žít country . . .

Zajímavý postřeh Honzy Hučína

20.09.2010 19:27

Tato glosa Honzy Hučína mne zaujala a proto jsem ji zde zprostředkoval i Vám všem, kteří náš web sledujete a čtete a ptám se pomyslnou otázkou, kdo jste byli alespoň na některém z uvedených festivalů ? Na všechny najdete pozvánky na webu zpětně a musím říci, že postřehy nelžou, alespoň co mohu potvrdit já - Tramspký širák a Mraufest . . . . cituji

Vysočina by podle sociologických šablon měla být poměrně chudý kraj. Přesné statistické údaje neznám, ale ze všech tří festivalů, které jsem v krátkém sledu v kraji oblých kopců prožil jako účinkující, mám pocit štědře otevřené ruky.

Snad si mohu dovolit být konkrétnější: na Trampském širáku jsem dostal maxistravenku, jakou snad ještě nikdy v životě; na Parrésii se mě místní farář (pořádají ji Českobratrská církev) starostlivě ptal, jestli domluvený honorář opravdu stačí, a na Mraufestu se to sešlo od obojího.

Pak že je nějaká krize. Ale dost řečí o hmotných statcích – zástupy pořadatelů a plná louka u Hanesova mlýna už v sobotu po poledni mi vyrazily dech, jak je tahle akce propracovaná; v Čakovicích u Pelhřimova byla extrémní koncentrace úsměvů a pohody; a odkud se vzalo “na konci světa” v Horních Dubenkách v publiku násobně víc lidí, než má vesnice obyvatel, je mi záhadou. Korunu tomu nasadil večer, kdy si na dvorek k nám přisedl farář, zapálil si a zasvěceně glosoval koncerty Metallicy v České republice. Vysočina skrývá pro Pražáky mnoho překvapení.

Kontakt

Country club Halenkovice

countryclub.halenkovice@seznam.cz

Halenkovice 617, 763 63

Vyhledávání

Jak si znázornit všechny články na jednu stránku ?

Odrolujete až na spodní část stránky a klikněte na  "Všechny články"

Rychlá orientace na stránkách ?

Vpravo nahoře klikni na odkaz "mapa stránek"

Již jsme i na Facebooku, zařaďte se mezi naše přátele a zprostředkujte stránky i Vašim kamarádům 

Všimněte si možnosti chatovat při prohlížení webu, jak čti Zde

 

Country club Halenkovice - vaše brána do světa hudby, spuštěno 10. dubna 2010 ©

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode

Přístupy na web počítáme od 26. dubna 2010