Poslouchat country znamená žít country . . .

Miloš Keller a úvaha na téma Jak se vše mění

03.05.2011 09:40

Několik desítek let už vím, že jsem rozhlasový typ. Začínal jsem diskotékami, a jakkoliv jsem jimi žil a na každou se těšil, před každou jsem cítil trému a po nějakém čase mě i přestaly bavit. Já stárnul, publikum ne a hudba se také trochu měnila. O to raději na ně teď chodím a vůbec nezávidím dýdžejům, když s nimi publikum nespolupracuje, oni se snaží a lidi jen stojí a koukají. Zhruba ve stejnou dobu jsem začal spolupracovat i s rádiem (tehdy ještě s „rozhlasem“) a  tahle spolupráce se mi v žádné formě za ty desítky let ještě nepřejedla.

Tak tento úvod si Miloš Keller, známý ostrý kritik všeho, co dle něj kritiku zaslouží, rozporuplná postava, která má své příznivce a odpůrce, nic méně asi postava, která je taktéž třeba,

v článku Miloš popisuje své postřehy na obyčejné věci, které s vývojem začínají nabírat úplně jiný úhel pohledu, jeho povídání najdeš

zde

Kontakt

Country club Halenkovice

countryclub.halenkovice@seznam.cz

Halenkovice 617, 763 63

Vyhledávání

Jak si znázornit všechny články na jednu stránku ?

Odrolujete až na spodní část stránky a klikněte na  "Všechny články"

Rychlá orientace na stránkách ?

Vpravo nahoře klikni na odkaz "mapa stránek"

Již jsme i na Facebooku, zařaďte se mezi naše přátele a zprostředkujte stránky i Vašim kamarádům 

Všimněte si možnosti chatovat při prohlížení webu, jak čti Zde

 

Country club Halenkovice - vaše brána do světa hudby, spuštěno 10. dubna 2010 ©

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode

Přístupy na web počítáme od 26. dubna 2010