Poslouchat country znamená žít country . . .

Ještě Porta v Řevnicích

05.08.2010 18:32

Názor poroty na páteční soutěž

Dostala jsem, coby amatér, za úkol napsat ohlédnutí za pátečním soutěžním večerem. Těžko mluvit za zbývající členy poroty, hlavně i z toho důvodu, že chlapi se neradi svěřují. To je výsada slabšího pohlaví. A vzhledem k tomu, že letos je slabší pohlaví v čele poroty, dovolím si napsat svůj názor.

PĚTNÍK
nezklamal. Profesionální projev, pokora, dokonalá souhra /snad právě pro tu pokoru/, ladící, vypracované vokály a aranže. Jistě jeden z adeptů na letošní Portu.

ŠŤASTNÍ A VESELÍ
zkraje na mě moc vesele nepůsobili, zda jsou, nebo budou, to se ukáže ve výsledném hodnocení. Líbil se mi kytarový i rytmický doprovod. Sehrané, šlapající. Zajímavé textové obraty a nápady, bohužel mnohdy degradované odfláknutou výslovností. Zaujala mě také věc velice zřídkavá – zpěvák věděl, o čem zpívá, žádná „umělecká dramata“ rvoucí uši, příjemná barva hlasu a slušná intonace. A milé dámy, navíc fešák… Proč se po těch letech hledá jen Miss Porta?
P.S. jediný účinkující, který se omluvil za svou zmuchlanou košili. Konečně první vlaštovka, nebo se blýská na lepší časy, kdy začnou lidé, jdoucí na jeviště řešit, jak vypadají!

D.N.A.
Malinko mi ten začátek připomněl Čechomor. Škoda, že písnička byla místy mimo rozsah sólistky. Ve druhé písni zazněly dívčí vokály v takové síle, že to bylo až o uši. Škoda, že je v těchto krajích zažitý trend, že s otevřením úst na vokálu se přidá plyn na hlase. Třetí skladba byla instrumentálka, skvěle zahraná na housle i na flétnu. Moc se mi líbila. A musím napráskat na své kolegy, že se jim moc líbila houslistka. Že by případná Miss?

KEKIT A SQADRA
No málem mě povalila vlna, když zazněly první tóny vokálu, byť intonujícího. Co jim, chlapcům, kdo udělal, že to museli vykřičet do světa? A folkrock? Nevím, nevím... Jsem z toho rozpačitá. Asi se ještě hledají a budu jim držet palce, aby se našli.

NETŘÍSK
Čistý, příjemný, ladící zpěv houslisty, byť vyšší poloha u chlapů není můj šálek kávy, se mi líbil. Asi tím, že mi připomínal mladého Petra Kotvalda. Příjemná, hodná muzika mě nezvedla, ani neposadila na pozadí. I když poslední věc na romské motivy začala zavánět nadějně. Jen tak dál.

Kontakt

Country club Halenkovice

countryclub.halenkovice@seznam.cz

Halenkovice 617, 763 63

Vyhledávání

Jak si znázornit všechny články na jednu stránku ?

Odrolujete až na spodní část stránky a klikněte na  "Všechny články"

Rychlá orientace na stránkách ?

Vpravo nahoře klikni na odkaz "mapa stránek"

Již jsme i na Facebooku, zařaďte se mezi naše přátele a zprostředkujte stránky i Vašim kamarádům 

Všimněte si možnosti chatovat při prohlížení webu, jak čti Zde

 

Country club Halenkovice - vaše brána do světa hudby, spuštěno 10. dubna 2010 ©

Tvorba www stránek zdarmaWebnode

Přístupy na web počítáme od 26. dubna 2010