Poslouchat country znamená žít country . . .

Další poloha Pavlíny Jíšové

29.01.2012 10:08

Jak sama praví, rok 2012 je pro Pavlínu další výzvou. Nejen tím, že v září oslaví své padesáté narozeniny. Ale vedle svých „přátel“ – myslím tím její doprovodnou a nebo spíše hudební sestavu, se kterou právě vystupuje se - letos chce pokoušet vystupovat na pódiích i sama za sebe. Tedy vlastně jen Pavlína bez přátel a jiných hudebníků.

Těžko říci, je-li to další pokus o nové image Pavlíny a nebo jen nutnost daná tím, že se dcera Adéla možná snaží jít vlastní cestou a Michael Vašíček má i jiné projekty.

Pavlína se nic méně na svých stránkách přiznává a vyznává k další spolupráci, cituji  . . .

Děkuji, že mám okolo sebe pár přátel, kteří mě nenechají o samotě. S těmi mě budete letos vídat na pódiích, v různých rozmanitostech a seskupeních.

Je dobré snít sny, abychom je mohli proměnit ve skutečnost.

S probouzením snů mi pomáhají skvělé ženy – má dcera Adéla Lounková, Petra “Šany“ Šanclová, Romana Tomášková a úžasní muži – Michael Vašíček, Tomáš Koudelka a Jarda “Matěj“ Matějů.

Občas mě uvidíte na pódiu samotnou, protože chci poznat jaké to je být sama sebou. Být sami sebou, to je oč tu běží. Vyjít sám se sebou je to nejtěžší.Snadno se zpívá …někdo jiný než jsem já můj život  v rukou má, já ho jenom nesla, ale on mu dával řád….   

Kontakt

Country club Halenkovice

countryclub.halenkovice@seznam.cz

Halenkovice 617, 763 63

Vyhledávání

Jak si znázornit všechny články na jednu stránku ?

Odrolujete až na spodní část stránky a klikněte na  "Všechny články"

Rychlá orientace na stránkách ?

Vpravo nahoře klikni na odkaz "mapa stránek"

Již jsme i na Facebooku, zařaďte se mezi naše přátele a zprostředkujte stránky i Vašim kamarádům 

Všimněte si možnosti chatovat při prohlížení webu, jak čti Zde

 

Country club Halenkovice - vaše brána do světa hudby, spuštěno 10. dubna 2010 ©

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode

Přístupy na web počítáme od 26. dubna 2010