Poslouchat country znamená žít country . . .

Co všechno jsem nestihl

21.10.2012 08:36

Poslední akcí, kde jsem byl před nástupem do nemocnice, byla návšteva festivalu Tramspká Skalička, který se velmi vydařil, pokusím se Vám zpětně přinést reportáž.

Pak jsem ale musel své plány pozměnit a tak jsem nestihl oslavy 50 let Pavlíny Jíšové, návrat Žalmana na hudební podia z jeho nemoci. Nestihl jsem Jizerskou notu, Chabařovickou strunu, Příbramský huntík a ani Bystřické banjo, které se uskutečnilo včera ve Velké Bystřici.

Prošvihl jsem letošní bluegrassovou dílnu V Malých Svatoňovicích, kde jsem se chystal a byl přihlášen, nakonec jsem si vychutnal na webu jen závěrečný koncert hostů a lektorů. Nestihl jsem řadu dalších akcí, za to jsem stihl přehodnotit životní hodnoty.

Známe rčení o této skutečnosti mohu potvrdit sám na sobě. Když si na vás „sáhne smrt“ pak se Vám všechny ostatní problémy a trable zdají opravdu podružné.

„Ztratil“ jsem měsíc života prožitý v bolesti a očekávání, zatím se zdá, že je tento měsíc vykoupen dalšími roky žití, tak chci věřit, že tomu tak bude.

Konec dobrý všechno dobré a proto pojďme do veselejších končin . . . 

Kontakt

Country club Halenkovice

countryclub.halenkovice@seznam.cz

Halenkovice 617, 763 63

Vyhledávání

Jak si znázornit všechny články na jednu stránku ?

Odrolujete až na spodní část stránky a klikněte na  "Všechny články"

Rychlá orientace na stránkách ?

Vpravo nahoře klikni na odkaz "mapa stránek"

Již jsme i na Facebooku, zařaďte se mezi naše přátele a zprostředkujte stránky i Vašim kamarádům 

Všimněte si možnosti chatovat při prohlížení webu, jak čti Zde

 

Country club Halenkovice - vaše brána do světa hudby, spuštěno 10. dubna 2010 ©

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode

Přístupy na web počítáme od 26. dubna 2010