Poslouchat country znamená žít country . . .

Co mi hraje v přehrávači?

07.01.2012 16:54

Zde na stránkách jsem kdysi v počátcích dal odkaz s názvem, Co právě hraje v mém přehrávači, až teď jsem si všiml, že má „doporučení“ zamrzla někdy počátkem loňského roku. To jsou ta nadšená předsevzetí, které časově nezvládám, nicméně Vám momentální své nej, která poslouchám v těchto dnech, představím.

Konec roku vyšlo nové CD Copu – Padlej anděl, a tak si nové písně užívám a srovnávám s posledními Copáckými Cdečky. Určitě jsem se těšil na nové CD Epy de Mye - Maso, Epíci si prošli v loňském roce vynucenou personální změnou, která přinesla i jejich repertoárovou změnu se zaměřením i na další spektrum posluchačů, na CD jsem se těšil a nezklamalo.

K oblíbeným patří i Marcipán z Toleda, loňské CD Druhé trávy, řadu písní jsem si zařadil i do svého play listu, co by příležitostného kytaristy a zpěváka, vůbec CD Druhé trávy a Roberta Křesťana a písně, které např. nazpíval s Trapery stále objevuji. Poslední oblíbená je např. Ukolébavka pro mne.

Vánoční a adventní čas mne vždy donutí si poslechnout desky s vánoční tematikou, a nové CD sourozenců Ulrychových Advent patří k těm novějším počinům sourozeneckého dua. Určitě si jej pořiďte a před vánoci si připomeňte kouzelnou atmosféru konce roku. A jelikož na CD zní i housle a cimbál manželů Štruncových, vždy si připomenu i jejich sólový projekt a kapelu Cimball Clasik a jejich vánoční desky Betlém a Vánoce v Rožnově.    

Vánoční melodie mne oživuje nové CD od Reliéfu That’s Not For You, které jsem si vysoutěžil na Proglasu, bluegrass v podání kapely je zase 100 %.

Nové CD po dlouhé době připravil i Vladimír Merta a tak Ponornou řeku si pravidelně připomínám i v těchto dnech.

Souhvězdí jisker bratří Nedvědů, mám od vánoc a tak čerstvě vstřebávám jejich country aranže a bluegrassové pozadí doprovedné kapely Monogram.

Divozemí je další muzika, kterou si nenechte ujít - Cirkus Cemaque.

A stále se vracím ke všem těm dalším, již v předloňském roce jsem si vysoutěžil CD výběr od Marka Čermáka Poslední romantik, CD Jananasu z počátku loňského roku s prostým Jananas 2010, či loňské CD Trabandu Neslýchané.

Pokud jste tak jako já registrovaní na stránkách vydavatelství Indie Scope, měli jste možnost si na Štědrý den stáhnout jejich výběr z CD vydaných 2011 – jedná se o velmi výživné menu  Výběr CD vydaných 2011 vydavatelstvím.

Výročí narození Joan Baez, která se narodila 09. ledna 1941 mne vždy přinutí si připomenout její tvorbu, v těchto dnech se mne do rukou dostalo historické LP vydané u nás – Vyjdi ze stínu a tak si připomínám a její další slavné písně. 

No, na začátek roku slušný záběr a to nepřipomínám všechny ty své oblíbence, které poslouchám řadu let a kteří mne stále nabíjejí energií pro zvládnutí dnů příštích.Výhodou je, že jsem vyrůstal na trampírnách svých rodičů, sžil se s Rangers a Grennhorny, Fešáky či KTO, poznal Žalmana, Nezmary, Poutníky, Druhou Trávy, ale i Poupata - Marien či Pouta, Kamelot a celou řadu těch všech skvělých kapel.

 

Kontakt

Country club Halenkovice

countryclub.halenkovice@seznam.cz

Halenkovice 617, 763 63

Vyhledávání

Jak si znázornit všechny články na jednu stránku ?

Odrolujete až na spodní část stránky a klikněte na  "Všechny články"

Rychlá orientace na stránkách ?

Vpravo nahoře klikni na odkaz "mapa stránek"

Již jsme i na Facebooku, zařaďte se mezi naše přátele a zprostředkujte stránky i Vašim kamarádům 

Všimněte si možnosti chatovat při prohlížení webu, jak čti Zde

 

Country club Halenkovice - vaše brána do světa hudby, spuštěno 10. dubna 2010 ©

Tvorba www stránek zdarmaWebnode

Přístupy na web počítáme od 26. dubna 2010