Poslouchat country znamená žít country . . .

A tuhle znáte?

26.01.2012 17:34

Krásnou baladu britského kytaristy a písničkáře Richarda Thompsona Dimming of the Day si můžeme poslechnou v mnoha verzích rozličných muzikantů. Já ji objevil díky krásnému podání Davida Gilmoura (Pink Floyd). A hned mne trklo, Alison Krauss and Union Station na albu Paper Airplan to samé – Dimming of the Day.

Tož o tu krásu se s Váma musím taky podělit, od Davida tady a Alison zde a pak řekněte, která verze je lepší.

Jak malicherné je příti se o tom, co a jak hrát. Každý tak, jak to cítí.

Ale krásná písnička zůstane vždy krásná.

A když jsem u Davida Gilmoura, byly to krásné časy, kdy jsem tuto písničku slyšel poprvé - Wish You Were Here.

Ale tahle píseň mne vyvolává mrazení po těle i dnes, schválně to zkuste.

Kontakt

Country club Halenkovice

countryclub.halenkovice@seznam.cz

Halenkovice 617, 763 63

Vyhledávání

Jak si znázornit všechny články na jednu stránku ?

Odrolujete až na spodní část stránky a klikněte na  "Všechny články"

Rychlá orientace na stránkách ?

Vpravo nahoře klikni na odkaz "mapa stránek"

Již jsme i na Facebooku, zařaďte se mezi naše přátele a zprostředkujte stránky i Vašim kamarádům 

Všimněte si možnosti chatovat při prohlížení webu, jak čti Zde

 

Country club Halenkovice - vaše brána do světa hudby, spuštěno 10. dubna 2010 ©

Tvorba www stránek zdarmaWebnode

Přístupy na web počítáme od 26. dubna 2010