Poslouchat country znamená žít country . . .

Zrcadlo snů - When You Say Nothing at All

02.02.2011 19:27

Kdybych měl odpovědět na otázku, která písnička patří mezi moje nej, asi bych určitě vedle řady dalších uvedl i When you say nothing at all v podání Alisson Krauss. Zlíňáci určitě znají i její verzi s českým textem od skupiny Podjezd – Zrcadlo snů.

When you say nothing at all proslavil zpěvák country Keith Whitley v roce 1988. Svou slávu na špici hitparád si ale moc dlouho neužil, zemřel v květnu 1989. Tuto píseň pak na vzpomínkové album v roce 1994 nazpívala Alisson Krauss and Union Station. Verze obou protagonistů později smíchal ve studiu Mike Cromwell jako duet.

When You Say Nothing at All (Paul Overstreet / Don Schlitz)

It's amazing how you can speak right to my heart

Without saying a word you can light up the dark

Try as I may I could never explain

What I hear when you don't say a thing

 

The smile on your face lets me know that you need me

There's a truth in your eyes sayin' you'll never leave me

The touch of your hand says you'll catch me if ever I fall

You say it best when you say nothing at all

 

All day long I can hear people talking out loud

But when you hold me near, you drown out the crowd

Old Mr. Webster could never define

What's being said between your heart and mine

 

The smile on your face lets me know that you need me

There's a truth in your eyes sayin' you'll never leave me

The touch of your hand says you'll catch me if ever I fall

You say it best when you say nothing at all

 

The smile on your face lets me know that you need me

There's a truth in your eyes sayin' you'll never leave me

The touch of your hand says you'll catch me if ever I fall

You say it best when you say nothing at all

zde a zde

Kontakt

Country club Halenkovice

countryclub.halenkovice@seznam.cz

Halenkovice 617, 763 63

Vyhledávání

Jak si znázornit všechny články na jednu stránku ?

Odrolujete až na spodní část stránky a klikněte na  "Všechny články"

Rychlá orientace na stránkách ?

Vpravo nahoře klikni na odkaz "mapa stránek"

Již jsme i na Facebooku, zařaďte se mezi naše přátele a zprostředkujte stránky i Vašim kamarádům 

Všimněte si možnosti chatovat při prohlížení webu, jak čti Zde

 

Country club Halenkovice - vaše brána do světa hudby, spuštěno 10. dubna 2010 ©

Tvorba www stránek zdarmaWebnode

Přístupy na web počítáme od 26. dubna 2010