Poslouchat country znamená žít country . . .

Pacifik a Helena Maršálková

12.06.2010 09:56

Helenu Maršálkovou z legendární skupiny Pacifik povídala neméně známá Marcela Voborská, přinášíme ze spřátelených webů

Na finále Porty v Řevnicích Tě diváci uvidí v koncertu hvězd. Cítíš se býti hvězdou?

Necítím a nikdy jsem se necítila. Myslím, že v tom našem malém rybníčku je skutečných hvězd velmi málo.

Od mládí se pohybuješ v hudební branži. Která etapa Tvé kariéry byla pro Tebe nejlepší, na kterou nejraději vzpomínáš a na kterou bys radši zapomněla?

Ráda vzpomínám na všechno, co jsem prožila a nic bych neměnila. Dobré časy mi přinesly radost a ty těžké poučení. Nic bych ze svého života nemazala. Dívám se hlavně dopředu a snažím se nežít v minulosti.

Jsi zakládající členkou skupiny Pacifik, ve které byli vždy dvorní autoři. Která písnička Tě nejvíc oslovila a kterou máš nejradši?

Jsem velmi vděčná osudu za autory všech těch krásných písniček, které jsem si mohla za svůj život zazpívat. Není moc zpěvaček, které měly to štěstí, že jim autoři psali písničky na tělo a do duše. Myslím, že nejsem schopna je roztřídit, ale nejvíc mě asi ovlivnilo Karlínský nábřeží.

Na několik let ses od Pacifiku vzdálila, aby ses věnovala jinému žánru, působila jsi v jiných kapelách. Cos hledala a proč ses nakonec vrátila do lůna?

Můj odchod z Pacifiku byl z osobních a profesních důvodů. Vyzkoušela jsem si jiné žánry i jiný druh práce a spoustu jsem se toho naučila. Zjistila jsem také, že Pacifik je moje srdeční záležitost a s radostí jsem přijala Toníkovo pozvání k návratu.

Myslíš si, že doba, ve které jsi začínala s pěveckou kariérou, byla složitější, než ta dnešní?

Nemyslím, že byla složitější, nebo jednodušší. Byla jsem mladá, drzá a měla jsem raketový nástup do první ligy. Bylo to fajn, ale nechtěla bych se vracet. Je mi dobře tam, kde jsem.

Jaký je, podle Tebe, vývoj FC muziky v našich krajích?

Mám pocit, že FC muzika trošku stagnuje, ale doufám, že je to jen můj pocit! Je to srdcařská muzika a bylo by jí škoda.

Jakou posloucháš hudbu?

Jsem v poslechu hudby trošku netypická. Většinou mám doma ticho a když už poslouchám hudbu, je to např. Eric Clapton, ZZ Top, Phil Colins a nebo vážnou hudbu. Tu si pouštím před usnutím.

Na co se při svém působení na Portě v Řevnicích nejvíc těšíš?

Porta v Řevnicích je moc hezký podnik a těším se tam na všechny a všechno, co mě tam čeká.

Co bys madam Portě popřála do Budoucna?

Madam Portě přeji dlouhá a svěží léta, krásné počasí a mnoho nadšených posluchačů. Spoustu nových, skvělých interpretů a skupin a mimochodem, bylo by od ní hezké, kdyby nezanevřela ani na nás, fosilie.

 

Kontakt

Country club Halenkovice

countryclub.halenkovice@seznam.cz

Halenkovice 617, 763 63

Vyhledávání

Jak si znázornit všechny články na jednu stránku ?

Odrolujete až na spodní část stránky a klikněte na  "Všechny články"

Rychlá orientace na stránkách ?

Vpravo nahoře klikni na odkaz "mapa stránek"

Již jsme i na Facebooku, zařaďte se mezi naše přátele a zprostředkujte stránky i Vašim kamarádům 

Všimněte si možnosti chatovat při prohlížení webu, jak čti Zde

 

Country club Halenkovice - vaše brána do světa hudby, spuštěno 10. dubna 2010 ©

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode

Přístupy na web počítáme od 26. dubna 2010