Poslouchat country znamená žít country . . .

Není zpěv jako zpěv

23.01.2013 09:28

Přátelé, omlouvám se, ale nedá mne to. V posledních dnech jsem Vás odkazoval na řadu klipů, které mají tak trochu politický nádech, ale politika je to poslední, co bych tu chtěl zatahovat.

Ale „žijeme“ první volbou českého prezidenta, kterého si nezvolí Praha, ale snad i zbytek země. Přiznám se, že postupující kandidáti do druhého kola nejsou můj šálek kávy, ale jsou tam a tak mám jen tři možnosti, kterou zvolím, to ještě uvážím.

Snažím se zde psát o muzice a muzikantech a to ne o veškeré muzice, ale muzice žánrové – tzn. na webu, který má název Country klub asi nebudete čekat metal, hardrock či jiné podobné žánry, ale žánrem jsou pro mne věci ve stylu country atd.

A klip na který odkazuji nese ve svém názvu taky Country, ikdyž zde je to určitě v jiném kontextu, než jak jsme tento název zvyklí vnímat, jde zde o Country Česká republika.

Hezký den a dobrou volbu přeji Vám všem

Berry

Kontakt

Country club Halenkovice

countryclub.halenkovice@seznam.cz

Halenkovice 617, 763 63

Vyhledávání

Jak si znázornit všechny články na jednu stránku ?

Odrolujete až na spodní část stránky a klikněte na  "Všechny články"

Rychlá orientace na stránkách ?

Vpravo nahoře klikni na odkaz "mapa stránek"

Již jsme i na Facebooku, zařaďte se mezi naše přátele a zprostředkujte stránky i Vašim kamarádům 

Všimněte si možnosti chatovat při prohlížení webu, jak čti Zde

 

Country club Halenkovice - vaše brána do světa hudby, spuštěno 10. dubna 2010 ©

Tvorba www stránek zdarmaWebnode

Přístupy na web počítáme od 26. dubna 2010