Poslouchat country znamená žít country . . .

Milan Tesař

27.06.2010 07:03

Na stránkách Radia Proglas píše sám o sobě

Narodil jsem se v Brně 23. října 1975. Vystudoval jsem dvojjazyčné (česko-francouzské) gymnázium a poté obory historie (na Filozofické fakultě MU) a mediální studia a žurnalistka (na FSS MU).

Jako 17letý jsem připravoval své první rozhlasové příspěvky pro tehdejší nezávislé brněnské Rádio Hády. S ním jsem později (1994–95) spolupracoval také jako externí redaktor zpravodajství.

V Proglasu působím od úplného začátku (konkrétně od listopadu 1995). Na starosti mám: péči o hudební archiv (shánění nahrávek, jejich poslech, zápis do databáze), výběr písní do celodenního vysílání a přípravu konkrétních pořadů (Jak se vám líbí, hitparáda Kolem se toč, Slyšte, lidé! + scénáře pro moderátory: Třikrát z Proglasu, jazzové pořady atd.). Jsem též k dispozici kolegům-redaktorům při výběru hudby do slovesných pořadů. Starám se také o velkou část samostatného hudebního webu Proglasu.

Věnuji se i psané hudební publicistice. Dlouhodobě a intenzivně spolupracuji s časopisem Folk & country, píšu do Katolického týdeníku a okrajově i do dalších periodik. Od ledna 2009 pracuji pro Českou televizi jako externí dramaturg folkového pořadu Na moll. V létě i jindy během roku mě můžete potkat také jako moderátora různých festivalů, případně jako člena nejrůznějších hudebních porod. Od roku 2005 zasedám v grantové komisi Ministerstva kultury ČR (oblast profesionálního umění, alternativní hudba), v posledních dvou letech jako její předseda.

Mám rád hudbu různých žánrů: U2, R. E. M., Beatles, Inspiral Carpets, Midnight Oil, Boba Dylana, Erica Claptona, Zuzanu Navarovou, Karla Kryla, Jablkoň, Hradišťan, Vertigo Quintet, Tara Fuki, Majerovky brzdové tabulky, Radůzu, Bratry Ebenovy, Traband, Vlastu Redla, Suzanne Vega a mnoho dalších. Živě mě nejvíc baví klubové jazzové koncerty nebo zajímaví interpreti world music. Nemám rád davové akce.

Mám rád:
odbornou historickou literaturu (dějiny různých států i tzv. dějiny každodennosti),
Bibli a navazující teologickou literaturu,
romány Umberta Eca a Čingize Ajtmatova,
Úžasnou Zeměplochu Terryho Pratcheta,
filmy (nejen) Woodyho Allena,
zoologické zahrady,
drůbeží maso, ostrá jídla a asijskou kuchyni,
luštěniny a česnek,
volby,
hry scrabble a Carcassonne.

Nemám rád:
cigaretový dým
kolektivní sporty (aktivně ani pasivně),
vepřové maso,
voňavky a parfémy,
otevřená okna v kombinaci s proudícím vzduchem,
levicové politické strany,
společenskou konverzaci o ničem,
operní zpěv,
manuální práci na zahradě,
příliš viditelnou péči o zevnějšek.

Nevlastním řidičský průkaz ani krátké kalhoty, fandil jsem Georgi W. Bushovi a patřím mezi příznivce jaderných elektráren (protože jsou ekologické). Kdysi jsem se pokoušel psát poezii.

Jsem ženatý, mám dvě děti (Vojtěch – 2001, Anežka – 2002). Dětství jsem strávil v Ketkovicích na Brněnsku, od roku 1998 bydlím na sídlišti Brno-Lesná.

Kontakt

Country club Halenkovice

countryclub.halenkovice@seznam.cz

Halenkovice 617, 763 63

Vyhledávání

Jak si znázornit všechny články na jednu stránku ?

Odrolujete až na spodní část stránky a klikněte na  "Všechny články"

Rychlá orientace na stránkách ?

Vpravo nahoře klikni na odkaz "mapa stránek"

Již jsme i na Facebooku, zařaďte se mezi naše přátele a zprostředkujte stránky i Vašim kamarádům 

Všimněte si možnosti chatovat při prohlížení webu, jak čti Zde

 

Country club Halenkovice - vaše brána do světa hudby, spuštěno 10. dubna 2010 ©

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode

Přístupy na web počítáme od 26. dubna 2010