Poslouchat country znamená žít country . . .

Blíží se podzim i mé dny D

14.09.2012 12:59

 

Tento titulek je trochu zvláštní, ale pokud dočtete dokonce, pochopíte.

Ne po horách, ale po lidech chodí smůla, neštěstí či nemoci. Jedna se nevyhla ani mně a čeká mne ve třetí dekádě září osobně složitá zdravotní situace. Celkem komplikovaný lékařský zákrok mne vyřadí – doufám – jen asi na 25 dnů, takže zhruba od 17.září do 10 října tento web „usne“ a bude bez příspěvků.

Dlouho jsem bojoval za Vaši pravidelnou návštěvu a teď tohle. Ale web nemá kdo převzít a dávat příspěvky dále a já to dělat nebudu moci. Budu-li mít štestí, dostanu druhou šanci „začít znovu“ bojovat o vaši přízeň někdy od poloviny října.

Budu-li mít smůlu, je to stejně všechno dále jedno. Ale jsem nezměrný optimista a proto věřím, že vše dobře dopadne a já se budu moci na stránky tohoto webu a do dnů tohoto světa vrátit a začít znovu s novým mayským kalendářem další etapu svého života.

Pokud se tak nestane, vězte, že jsem to neudělal schválně a vzpomínejte, což jste mne znali osobně, jen v dobrém.

Přátelé, žijte, dokud máte čas, život bývá někdy velmi krutý a nespravedlivý a nerozdává karty dle pravidel.

Ještě před dvěma měsíci bych tento text považoval za zažité klišé, ale nyní ho beru opravdu vážně, vím, o čem mluvím.

Tak snad za dvacet dní nashledanou!!!

A nebo někdy někde v příštím životě.

Kontakt

Country club Halenkovice

countryclub.halenkovice@seznam.cz

Halenkovice 617, 763 63

Vyhledávání

Jak si znázornit všechny články na jednu stránku ?

Odrolujete až na spodní část stránky a klikněte na  "Všechny články"

Rychlá orientace na stránkách ?

Vpravo nahoře klikni na odkaz "mapa stránek"

Již jsme i na Facebooku, zařaďte se mezi naše přátele a zprostředkujte stránky i Vašim kamarádům 

Všimněte si možnosti chatovat při prohlížení webu, jak čti Zde

 

Country club Halenkovice - vaše brána do světa hudby, spuštěno 10. dubna 2010 ©

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode

Přístupy na web počítáme od 26. dubna 2010