Poslouchat country znamená žít country . . .

Kniha návštěv

Datum 03.11.2010
Vložil Jiřinka
Titulek Re: Re: jaká škoda

Nejedná se o jinou věc!!!!! Jde především o žánr muziky a dění v obci v tomto duchu.Lidé mají zájem,ne že ne, vždyť bylo plno! A pokud zmiňuješ všechny "cizí" akce a místní ignoruješ, tak se to té "hlavičky" obce dotýká. Z celé té diskuze co tady můžeme číst bohužel jednoznačně vyplývá, že to celé řídíš z teplíčka u počítače a reálný život jde mimo tyto stránky. Tvoje škoda přiteli. Možná by to chtělo se občas mezi ty lidi podívat, pak bys je neviděl tak černě a zaujatě a hlavně bys tady mohl psát něco opravdu zajímavého, co se nás všech týká. Naco je tento web, když se tady informace buď přebírají odjinut, nebo se vyžadují po jeho čtenářích?

Datum 03.11.2010
Vložil Berry reaguje
Titulek Re: Re: Re: jaká škoda

Jistě souhlas, kde se tento týden co koná na Halenách rád se připojím a přispěji trochou do mlýna. Něco jiného je někam přijít, co zorganizují jiní a něco jiného je sám proto něco udělat v tom je rozdíl těch lidí, kteří mají zájem, jak píšeš. Já jsem bohužel pracovně celý den mimo obec, vracím se večer, přes víkendy mám řadu muzikantských povinností a zájmů, přesto si rád udělám čas a přijdu mezi všechny ty, co mají o folk, country a bluegrassovou muziku zájem - pokud o to budou stát tzn. dají mne vědět a pozvou mne. Bohužel ale nemám čas již tato setkání organizovat. Pokud jsou, pak rád jejich termíny zveřejním a dle možností se jich zúčastním.
Na Píseň severu jsem byl zván, bohužel v daný den a termín jsem vystupoval mimo obec, v případě country večera byla situace stejná. O Písni severu jsem byl informován pořadatelem a info o ní jsem na stránkách měl, o CV jsem měl informaci defakto až po akci od vystupujících muzikantů. Možnost zde dát pozvánku měla jak hospůdka, tak organizátor - neudělal to ani jeden, proto zde odkaz nebyl. Pokud to považuješ za moji chybu, tak to se neshodnem. O ignoraci místních akcí s tebou nesouhlasím a znovu tedy říkám, kdokoli dodá fotky, reportáž, pozvánku přes adresu stránek a bud v souladu s obsahem, bude akce zveřejněna obratem. Nemohu ale vědět o všem.
Že lidi rádi přijdou vím, na CV bylo údajně celkem plno. Když jsme ale v rámci klubu tyto samé lidi zvali (chodí stále stejní), přišlo jich minimum. Pak se ptám - o co je z jejich strany zájem ? O zábavu s hraním ? - i to jsme zkoušeli a zase s malou odezvou. A jelikož zájem nebyl, věnuji se práci pro tento žánr a lidi jinde.
Napadáš mne, že vše řídím z tepla pokoje a nechodím mezi lid. Ano je to moje škoda, že se již nedostanu mezi místní, mrzí mne to, ale nemohu být všude. Musím pracovat, 2 x týdně hraji po večerech, do toho zkoušky a o víkendech jsem většinou na těch akcí, o kterých zde informuji s lidmi, kteří jsou naladěni stejně.
Pokud se místní organizují, přizvou mne, rád pomohu. To je vše, co mohu říci.
Stránky jsou již pozůstatkem a na změně domény se pracuje. Mohu tě ubezpečit, že jejich zavádějící název mne vadí víc, než tobě. Jelikož se ale na stránkách nikdo jiný, než já nepodílel ani časově ani finančně, můžeš vše kritizovat, ale rozhodnutí, co s nimi bude dále je stále jen na mě. Bude změněna doména, tím odpadnou diskuze kolem Halenkovic a vše ostatní je na návštěvnících stránek - budou chodit budou, nebudou chodit - stránky zruším. Přesto díky za tvůj čas a názor, přeji krásný den

Datum 15.10.2010
Vložil Hanka (Blansko)
Titulek Jaký je smysl?

Může mi tu někdo odpovědět jaký je smysl a účel tohoto webu??? 99% článků tady je vydrancovaných z jiných webů. Pochybuju že se souhlasem jejich vlastníků a provozovatelů. Copak autorské právo autorům webu country klubu Halenkovice nic neříká?

Ale jaký to má smysl??? Většina článků je přetištěná ze stránek Folktime (návštěvnost víc než 8 miliónů čtenářů), Folk (návštěvnost víc než 1,5 miliónu čtenářů), z BGCZ (návštěvnost víc než milión čtenářů) a z dalších míst. Myslí si autoři webu „country klub Halenkovice“ že pomůžou muzice tím že tady zveřejňují přetištěné články??? Nebo že si lidi neumí najít ty samé články na původních webech s tak vysokou návštěvností? To mi připadne naivní. A taky neuctivé k původním autorům.

Přece nemůže být problém napsat a zveřejnit tu i něco vlastního.

Datum 17.10.2010
Vložil Berry reaguje
Titulek Re: Jaký je smysl?

Správná otázka a díky za ni. Ikdyž odpověď na ni se dá na těchto stránkách najít, je pravda, že není podána přímo, takže se tedy pokusím odpovědět.
Tyto stránky vznikly na podporu Country klubu v Halenkovicích. Snahou stránek bylo upozornit všechny zájemce a členy klubu na dění v oblasti muziky a o akcích, o kterých 90 % členů nemělo ani potuchy. Je třeba uvážit, že o tuto hudbu se v běžné populaci zajímají buďto muzikanti, kteří ji provozují, děti rodičů, kteří ji vyznávají a pak lidé nad 45 let, kteří si ji pamatují více, než jako menšinový žánr.
O portálech Folktimu, Folku, Countrywordu, BGCZ.netu a dalších nikdy neslyšeli a ani je pravidelně nenavštěvují, či nenavštěvovali. Na otázku, co si představují pod pojmem Folk a country hudba odpovídají velmi podobně – bratři Nedvědové, Rangers a Žalman. Ti zběhlejší pak přidají Nohavicu a Greenhorny. To je skutečnost naší společnosti a není tomu jen na Moravě. Stačí si přečíst diskuze či poslouchat Country Rádio (především Pražáci a okolí) a zjistíš, že to není nikde moc jiné. Festivaly, kde jsem dříve potkával spoustu kamarádů s kytarou, kteří po akci jamovali, dnes ovládá ticho a smutno. A tam, kde se něco děje, to neřeší posluchači a návštěvníci, ale komunita muzikantů. A pokud jdeš mezi běžné lidi, přestávají zpívat a z písniček už neznají ani ty nejprofláknutější. Mnohé děti se na banjo dívají stejně zvědavě, jak na jiné exotické záležitosti a popř. si jej fotí svým novým mobilem.
Proto byla maximální snaha dění kolem hudby a interpretů lidem více přiblížit. Nikdy jsem si nekladl za cíl nahrazovat něco, co funguje již 12 či více let. Odkazy na nejznámější portály mám na hlavní straně a hlavní důvod je, aby se tam lidé naučily „chodit“. Na vše nové upozorňuji, včetně pořadů v rozhlasech, specializovaných pořadů připravovaných na Proglasu, Českém rozhlase, upozorňuji na videa kamarádů z akcí atd. Snažím se objasnit základní pojmy kolem této muziky, nástrojů, skupin a legend žánru. Ano, opisuje se zde mnohokrát popsané jinde, ale výše uvedené naznačuje, že propagace je stále žalostně málo a navíc uváděné portály již řadu materiálu stáhly a nyní nejsou přístupné.
Když se víceméně klubová činnost Country klubu omezila jen na určité aktivity, zůstal zde web a co s ním. Spousta času, který šel jedním kliknutím poslat do „mrtvých linků“. Proto jsem se rozhodl, jak je zde na stránkách již mnohokrát uvedeno, a dělám to nyní znova, že využiji svých 35 let kontaktů a kanálů, kterými se ke mně informace či desítky „zvadel“ a jiných zpráv dostávají, že si je nebudu nechávat jen pro sebe, ale dám je dále prostřednictvím tohoto webu, když tedy již existuje.
A nyní k tomu „vykrádání“ obsahů a autorským právům. Poukazuješ na tři největší, jistě znáš členy redakcí a sama vidíš, že oni členové na stránky přispívají velmi málo a nebo vůbec ne (vyjma FT). Přispívateli jsou muzikanti, recenzenti, organizátoři a stránek využívají pro info o akci jako PR či jako zpětnou reakci, jejímž cílem je zase na akci upozornit.
A tyto PR pozvánky, zvadla či reportáže její tvůrci zdaleka neposílají jen na ony uvedené weby, ale všem svým kamarádům, muzikantům, či přátelům na Facebooku a tak se šíří všemi směry. Proto se ve stejném znění objevují i na tomto webu, zpravidla mnohem dřív, než na uvedených portálech. Je pak otázkou, kdo koho vykrádá.
A odpovědět si můžeš sama. Nikdo nikoho, prostě přispívatelů je málo, a ti co něco napíší pak chtějí, aby se uvedené dostalo k co největšímu počtu čtenářů. A pokud se materiál odněkud převezme, je zde vždy uveden autor i zdroj, ze kterého byl materiál publikován a uveden jako citace.
Folktime má největší zázemí – 8 člennou redakční radu, dalších 7 členů redakce a šest stálých spolupracovníků, přesto není mnohdy i při takové „síle“ schopen zabezpečit základní reportáže či fotografie ani z těch největších akcí – viz diskuze kolem tématu reportáže k Mohelnickému dostavníku a fotografickému materiálu.
Folk se dneska již v podstatě nesnaží o nic – Jupp uveřejňuje materiály určené pro jiné media či ty, které vyšly 4 měsíce před tím v časopise Folk. Nejaktuálnější se dnes jeví jeho - Zvěsti, zprávy drby - uveřejňuje zde pozvánky, které mu muzikanti došlou (chodí i k nám). BGCZ.net má problém se svojí redakční radou, poslední dobou jsou zde jen pozvánky a to si členové asociace platí své příspěvky – kdyby zde nebyl bazar nástrojů a diskusní témata komunity, asi by návštěvnost byla jiná. Na web se běžnému čtenáři nevyplatí chodit. Countryword prodává desky a četnost jeho příspěvků je 2 – 3 měsíčně – web dnes již plní pro svého zakladatele jinou roli.
To je realita a víš proč ? Lidé již nejezdí, akcí a festivalů je hodně, zůstáváme již jen ve svém regionu, napsat něco chce čas a jeden nemůže být všude, pak je potřeba materiál převzít.
Takže se na závěr vracím k tvé otázce – má web smysl ? Já si myslím že má, a pokud se zde objevují články shodné s jinými portály, není to na škodu. Každý „chodí“ jinde, kdo chodí na FT, Folk atd. nechodí sem, pokud ho nezajímají další informace, které se na zmiňovaných portálech nedozví. Lidé dnes nečtou, neklikají, nerolují. Na webu u nás se potkávají informace dle mého názoru v ucelenějším balení, než na citovaných webech – ale to je věc názoru.
Napsat něco vlastního? Jistě, není to problém – zkus to a něco pošli – rád ti tvé reportáže zde zveřejním a bude to hned, než až za 8 dnů, jak na FT. Pokud si myslíš, že se dá objezdit každý víkend 10 akcí a pak každé reportáži věnovat cca 1 – 2 hodiny času, sestříhat a natočit video, být na všechno sám a ještě přitom 10 hodin denně dělat své občanské povolání pak to zkus a můžeme se k diskuzi vrátit za pár měsíců, ale o tom to není. Nikdo mne nenutí to dělat a tvá otázka směřuje jinam.
Narážíš na to, co je smysluplné. A zde by stačila krátká odpověď. Pokud budou mít stránky své návštěvníky, smysl to má, až tomu tak nebude, mám to právo a moc jediným kliknutím poslat tento web do „věčných lovišť“ A udělám to ihned, jakmile se tento trend naplní. Ušetřím hodinu času denně na jinou činnost, než aktualizovat a upravovat příspěvky.
Měj se krásně do Blanska a něco napiš a pošli . . . a nebo je to tak těžké napsat něco vlastního ?

Datum 17.10.2010
Vložil pavel suldovsky
Titulek Re: Re: Jaký je smysl?

Jen poznamku na okraj .. na bgcz.net si nikdo nic neplati, mate spatne informace. Doporucoval bych bych nezamenovat BACR (cili bluegrasovou asociaci - viz bacr.cz) s bgcz.net - ackoliv se ti lide vzajemne znaji, z hlediska fungovani svych organizaci nemaji spolu nic spolecneho. .. btw. proc si myslite, ze bgcz.net ma problem se svoji redakcni radou ? proto, ze treba obsah webu vnimate snad jako nejaky -svuj - problem ?

Datum 18.10.2010
Vložil Berry reaguje
Titulek Re: Re: Re: Jaký je smysl?

Jistě Pavle, máš naprostou pravdu a dík za zpřesnění, přiznávám, že jsem to trochu použil účelově, nikoli z neznalosti, chtěl jsem jen upozornit na to, že BG entita je schopna se sjednotit, má svoji asociaci ve které si platí členství, má své weby s vysokou návštěvností, ale když se podíváš na poslední dva měsíce na BGCZ.net, tak jsou zde jen pozvánky na akce, které tvoří organizátoři - neboli - přišlo poštou - až na jednu vyjímku Grasse. Jako člen redakční rady reaguješ na mou poznámku, tak tedy zpřesňuji - já jen glosoval povzdech Radka nad tím, že Vás je málo - tento fakt - povzdech je u vás na webu. Pavle, já určitě nechci jít proti Vám ani proti nikomu jinému, proč tento web jsem vysvětlil, nemám zde žádné reklamy a ani jsem s tímto záměrem web nezakládal. Postupuji dál informace, které získávám a i prostřednictvím odkazu na stránkách poznala řada jiných vaše stránky a především poradnu. Obsah webu vůbec nechápu jako svůj problém, jen argumentuji Hance na to, že není zas tak jednoduché ani pro zavedenější dávat každý den nové vlastní příspěvky.

Datum 18.10.2010
Vložil Hana Plachá (Blansko)
Titulek Re: Re: Jaký je smysl?

Psala jsem to sama za sebe protože mi to připadlo divný takže neznám nikoho z redakcí těch webů a smysl tohoto webu mi pořád uniká. Sama hraju v bluegrassové kapelce, ale navštěvuju všechny tři, co jsem o nich psala v tom prvním dotazu, teda Folktime, Folk i BGCZ.net.

Já teda nevím proč vlastně lidi chodí na ty weby které jste tady teď tak zkritizoval. Opravdu se všem jejich čtenářům divím. Ani nechápu, proč tam vlastně kapely posílají svoje pozvánky když píšete že se na ně běžnému čtenáři nevyplatí chodit :-). A proč teda chodí k vám? Ale chápu vaši kritiku. Není co přebírat a to naštve.

On už to tady napsal pan Suldovský, ale v případě bgcz mícháte hrušky s jabkama, protože členové asociace si platí příspěvky, ale bluegrassové asociaci s kterou bgcz nemá nic společného. Web asociace je tady: https://www.bacr.cz/ Tam taky můžete přebírat abyste to tady měl kompletní.

Taky by mě ještě zajímalo co je „běžný čtenář“ a co „neběžný čtenář“??? Máte to nějak rozdělený? Já se teda považuju za běžnou čtenářku a pořád se mi vyplatí chodit tam kam chodím.

S tím „něco napiš a pošli . . . a nebo je to tak těžké napsat něco vlastního ?“ jste mně dostal :-). No já se ptala vás ale nejlepší obrana je útok že jo? Jenže já na rozdíl od vás neřídím žádný web. Jsem jen běžná čtenářka

Datum 18.10.2010
Vložil Berry reaguje
Titulek Re: Re: Re: Jaký je smysl?

Odpověď Pavlovi obsahuje i částečně odpoveď na Tvoji reakci, myslím, že jsem dostatečně vysvětlil. Já jsem tyto weby nekritizoval, ty jsi je uvedla jako "etalony" a určitě se shodneme v tom, že se jedná o pilíře žánru. Já jen upozornil na to, že ani pro tyto "etalony" není jednoduché tvořit své vlastní originální příspěvky a že by bylo o čem psát. Každý den jsou vystoupení a akce, které lze počítat na desítky, ale informací kolem nich je minimum. Je to prostě tak, něco vytvořit chce čas a pokud za to nedostáváš zaplaceno a ohodnocení je jen morální a to ti to kolegové ještě rozcupují, tak si říkám, že za chvíli nebude co číst neb se každý na to vykašle - bohužel já tento trend posledních několik let vnímám velmi silně. FT či Folk není již to, co bylo ještě pár let zpět. Ale to je již jiná písnička.
Přeji ti hezký den a vůbec tě nezrazuji z toho, aby jsi opouštěla uvedené weby. Jsou zde dlouho a vydržely. Já se je snažím podpořit, seč to jde, nebo si myslíš, že odkazy na tyto stránky zde mám zaplacené ? Celá tato diskuze vznikla na základě otázky - má web smysl, když 80 % jsou převzaté zprávy ?
Ty uvádíš, že nemá a poukazuješ na "etalony". Já ti jen argumentuji tím, že etalony taktéž přebírají a uveřejňují info jiných a není tak jednoduché mít vše své a origoš. Já to nepovažuji za nic špatného a jak jsem již uvedl, pokud článek převezmu, uvedu autora i zdroj, takže dělám etalonům "zdarma" reklamu. Ty máš ale názor, že jim škodím a tím celé muzice. Možná máš pravdu, já to nevím, čas ukáže, ale nic není černobílé - vše se časem vybarví.
Ale pořád mám své přesvědčení, že je lepší narazit na něco dvakrát, než se s tím vůbec nepotkat. Ahoj a přeji ti jen to nejlepší. Nic ve zlém, tato diskuze je určitě podmětná a věřím že oboustranně. Ahoj Berry

Datum 18.10.2010
Vložil Hanka
Titulek Re: Re: Re: Re: Jaký je smysl?

Já jsem ty weby neuvedla jako žádné „etalony“ ale jako weby ze kterých někdo vykrádá články. Napsat na svoji obhajobu porušování autorského zákona že:

„Já jen upozornil na to, že ani pro tyto "etalony" není jednoduché tvořit své vlastní originální příspěvky a že by bylo o čem psát. Každý den jsou vystoupení a akce, které lze počítat na desítky, ale informací kolem nich je minimum. Je to prostě tak, něco vytvořit chce čas a pokud za to nedostáváš zaplaceno a ohodnocení je jen morální a to ti to kolegové ještě rozcupují, tak si říkám, že za chvíli nebude co číst neb se každý na to vykašle - bohužel já tento trend posledních několik let vnímám velmi silně…“ (to cituju z vaší odpovědi) to mi připadá jako slabá obhajoba.

Když teda za každou cenu chcete dělat web tak si sestavte svou redakci a domluvte se s lidma co budou psát články pro vás. Sám píšete (zase cituju): „něco vytvořit chce čas“. Autoři těch článků píšou pro svoje weby a určo je to stojí čas a nějaké úsilí. A redakce možná za ty články platí honoráře. A pak někdo článek prostě ošlehne na svůj web a ještě si myslí že to je vlastně záslužná práce. Jenže není. Je to krádež úplně stejně jako když někdo ukradne písničku nebo text nebo dizertační práci nebo auto.

A jestli ty „etalony“ přeci jen něco někdy přebírají tak to určo mají nějak ošetřený .

Datum 18.10.2010
Vložil Berry reaguje
Titulek Re: Re: Re: Re: Re: Jaký je smysl?

OK ! Máš pravdu. Zdá se, že jsi stále nepochopila, že web nechci dělat za každou cenu, ale když již stránky vznikly pro jiný účel, který teď neplní, tak jsou využívány jako "nástěnka" pro info a upozornění pro ty, kteří o to stojí a má pro ně význam si pro ta info chodit. Nic víc a nic míň. Tobě to vadí, já ti to nezazlívám a tím to končí. Raději se snaž přispět troškou do mlýna, argumentaci máš správnou, tak piš na FT, ať je o čem číst. Nebuď jen pouhá čtenářka, protože pak nebudeš mít za chvíli co číst. Nebo se na Blanensku nic neděje ? Nemáte tam Zelenáčovu šopu či klub u Náčelníka, U klub či jiné zařízení ? Já se vůbec nechci obhajovat, proč vznikl web je napsáno, jakou roli teď plní je napsáno.
Pěkný den do Blanska

Datum 18.10.2010
Vložil Jiří Konc
Titulek Re: Re: Jaký je smysl?

Zdravím z CountryWorldu, musím říci, že odkaz na Vaše stránky, který se mi dnes objevil v mailu, je opravdu zajímavý. Nebudu reagovat na všechno z Vašeho výše uvedeného slohového cvičení, ale jen ve zkratce na několik věcí, které se týkají mne - takže nejprve - jestli na CountryWorldu prodávám desky, hrušky nebo reklamu je jen moje věc. Příspěvky jsou dle mé momentální možnosti, nebo dle možnosti mých kolegů, kteří rovněž čas od času něco napíší. V každém případě, pokud někdo z nás něco napíše, tak to píše pro CountryWorld a ne pro Váš web. A i kdyby frekvence těch článků byla třeba jen dva za rok, tak nic, opakuji NIC Vám nedává právo ten článek vzít, okopírovat a vložit na svůj web. To vše bez vědomí a bez souhlasu jak webu, který článek přinesl, tak autora článku samotného. Navíc si klidně dovolíte překopírovat nejenom text, ale i fotografie (např. z Maratonu Fešáků, jistě by se našly i další). Vám to možná tak nepřijde, ale ono je to docela slušná práce celý den za poměrně velkého vedra běhat s foťákem po areálu ústeckého letního kina a fotit co se kde děje. Pak přijdete Vy, a celou tuto práci si klidně bez mrknutí oka přivlastníte. Ani nedáte odkaz na původní článek. Takže očekávám, že veškeré materiály, které jste neoprávněně UKRADL z internetového serveru CountryWorld.cz z Vašeho webu okamžitě zmizí. Pokud chcete upozorňovat na články CountryWorldu, můžete tak činit přebíráním našeho RSS, ale pouze v tom rozsahu, jaký je poskytován pomocí tohoto distribučního kanálu a vždy s uvedením odkazu na původní zdroj, případně jména autora. S pozdravem Jiří Konc, CountryWorld.cz

Datum 18.10.2010
Vložil Berry reaguje
Titulek Re: Re: Re: Jaký je smysl?

Naprosto s Vámi pane inženýre souhlasím, byla již učiněna náprava. Přeji Vám krásný den a úspěšnou činnost, v žádném případě jsem se Vás ani vaší práce nechtěl dotknout, snad tedy nyní již vše v pořádku.

Datum 20.10.2010
Vložil Co už včil.
Titulek Re: Re: Re: Re: Jaký je smysl?

Etalon měřicí jednotky anebo stupnice určité veličiny je měřidlo sloužící k realizaci a uchovávání této jednotky nebo stupnice a k jejímu přenosu na měřidla nižší přesnosti. Uchováváním etalonu se rozumí všechny úkony potřebné k zachování metrologických charakteristik etalonu ve stanovených mezích.
[editovat] Dělení

* Státní etalony mají pro příslušný obor měření nejvyšší metrologickou kvalitu ve státě. V Česku je schvaluje Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví, který též stanoví způsob jejich tvorby, uchovávání a používání. Za tvorbu, rozvoj a udržování státních etalonů odpovídá stát, který tuto činnost zajišťuje podle tohoto zákona. Státní etalony uchovává Český metrologický institut nebo oprávněné subjekty pověřené Úřadem k této činnosti. Český metrologický institut koordinuje budování a rozvoj státních etalonů a jejich uchovávání. Státní etalony se navazují především na mezinárodní etalony uchovávané podle mezinárodních smluv nebo na státní etalony jiných států s odpovídající metrologickou úrovní.

* Hlavní etalony, které tvoří základ návaznosti měřidel u subjektů a podléhají povinné kalibraci. Kalibraci hlavních etalonů provádí na žádost uživatele Český metrologický institut nebo střediska kalibrační služby. Lhůtu následující kalibrace hlavního etalonu stanoví uživatel tohoto hlavního etalonu podle metrologických a technických vlastností, způsobu a četnosti používání hlavního etalonu.

Datum 20.10.2010
Vložil Berry reaguje
Titulek Re: Re: Re: Re: Re: Jaký je smysl?

Velmi poučné, přesně tak vnímám weby jako FT, Folk, BGZC.net, vzor pro všechny ostatní, jsou zde dlouho, mají vysokou sledovanost, dobré zázemí, aplikace běží na odladěných serverech a hlavně je redakce zkušená a má tyto dětské nemoci za sebou.
Navíc já jim vůbec nemám v úmyslu konkurovat, jak jsem již mnohokrát uvedl, až se lidi kolem clubu naučí na tyto stránky chodit, bude se moci věnovat něčemu jinému a pro mne potřebnějšímu, než vést diskuze o smyslplnosti tohoto webu.
Ale každý dobrý skutek je po zásluze potrestán, opět se mne tato stará pravda potvrdila.

Datum 20.10.2010
Vložil Hana Plachá
Titulek Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaký je smysl?

No jestli za dobrý skutek je považované vykrádání těch ostatních webů které tak obdivujete a parazitování na práci jiných tak to bylo asi opravdu potrestané po zásluze.

Určitě nejste pro ty zavedené konkurence tak jsem to ani nechápala jen mě to naštvalo protože jsem ještě mladá holka a na škole nás učí něco jiného než pak v životě opravdu funguje. Když jsem vám psala to samé co pan Jiří Konc tak jste moje námitky úplně ignoroval a pořád jste se to snažil omlouvat. Jemu jste ale napsal – „Naprosto s Vámi pane inženýre souhlasím“. Tak kde je teda pravda?

Na Blanensku se toho v naší muzice moc neděje a nemáme tady ani Zelenáčovu šopu či klub u Náčelníka, U klub či jiné zařízení. Ale školu dělám v Brně a tam to je lepší. Tak možná že někdy o něčem zajímavém zkusím napsat. Ale nezlobte se na mě když to v tom případě raději pošlu na některý z těch ostatních webů a budu ráda když to tam zůstane a neobjeví se to okopírované jinde.

I tak vám přeju ať se vám práce daří když bude v mezích zákonů

Datum 20.10.2010
Vložil Čtenáři a fandové
Titulek Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaký je smysl?

Ahoj Hanko, je perfekní že máš takový přehled a hlavně smysl pro férovost. Také je super, že hraješ v kapele, která vyznává i náš žánr. Ať se vám moc a moc daří. Nejsi zas tak moc daleko, pokud budete někde hrát, rádi bychom si vás poslechli. Jestli můžeš, pošli kontakt nebo mail na číslo 608926063, rádi bychom s tebou pokecali a vyměnili si zkušenosti coby muzikanti. Hezký večer do Blanska.

Datum 21.10.2010
Vložil Hanka
Titulek Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaký je smysl?

Smysl pro férovost mě učili rodiče a smysl pro dodržování zákonů mě učí na škole. Děkuju za nabídku no ale Napajedla a Blansko zas tak blízko nejsou aby pro vás bylo důležité si nás poslechnout. Hrajeme jen tak pro sebe a občas na nějaké akcičce kamarádů.

Datum 20.10.2010
Vložil Berry reaguje
Titulek Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaký je smysl?

Co k tomu ještě dodat ? Pokud převezmu text v plném znění od jinud, uvedu odkud jsem ho vzal a uvedu odkaz, je to vlastně prodloužená ruka onoho webu, na jiném místě a pro jiné čtenáře se přenáší původní obsah, já to vnímám jako pomoc této informaci dále, ty to vnímáš jako vykrádání
Od prvopočátku cítím o co ti jde, pokud tento typ zpráv, byť řádně odkazovaný tvoří velké procento náplně jiného webu, pak se správně můžeš ptát, jaký má tento web smysl, ty tvrdíš že žádný, neb tato informace se nachází ve stejném znění jinde - na celé řadě jiných míst.
Celou dobu se ti snažím vysvětlit, že web CK_haleny má sloužit jako nástěnka, kde se zprávy potkávají z nejrůznějších zdrojů nějak logicky setříděné a popř. s komentářem a mohou tak čtenářům být prospěšné. Nic víc a nic méně. Proč tomu tak je jsem napsal již několikrát, všechny příspěvky jsou doplněny o řadu dalších info, které se zpravidla jinde nedočteš.
A druhou věc, kterou se ti snažím vysvětlit, že to tak dělají všichni - nikdo nemá na svém webu jen své příspěvky, které vytvořila redakční rada. A zde narážíme na jádro pudla - organizátor akce napíše text jako PR, obešle všechny weby, kamarády, kapely a ti jej umístí na svém webu, Ty pak tento text čteš na FT, Notování, Folk.sk, na Folk a např. i na Country Ahoj či Country Halenkovice, či profilu kapely na Facebooku či Badzone ale máš pocit, že zdrojem je FT a všichni ostatní jej "vykradli - jedná se o PR či pozvánky na nejrůznější akce a nebo naopak výsledky ze soutěží.
Klasickým příkladem jsou např. výsledky Notování - tato zpráva se objevila první na webu Notování a pak u nás, následně pak na FT, www.folk.sk, Folk a v Portýrovi - naprosto stejná informace, jejímž atorem je Cimbura. Stejné je to s příspěvky od Tonyho - web Avalonu atd.
a např. folk.sk přebírá celý FT tak jak je - s odkazem co píší jinde - určitě po domluvě - proč to tedy podle tebe dělají ?- to si slovenští čtenáři neumí zadat do prohlížeče adresu FT ?, aby se podívali přímo ? Je to v tom, že čtenář na webu Folk.sk nemá zájem chodit dále a jinde, zprávy na jednom místě mu vyhovují.
A poslední věc ke CW, měl jsem zde na webu asi tři odkazy - soutěž o CD, pozvánku na Stodolu a onu nešťastnou reportáž z vystoupení Fešáků - ta byla tuším z června a nebyla označená autorsky a že se jedná o zdroj z CW - moje chyba, ze kterou jsem se Ing. Koncovi omluvil a příspěvky odstranil, fotky jsem žádné nepřebíral.
Kdybych, jak tvrdíš tvůj názor ignoroval, tak tady nepíši tyhle romány.
Měj se hezky

Datum 21.10.2010
Vložil Hanka
Titulek Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaký je smysl?

Hm. Já nemám nic ani proti vám osobně ani proti vašemu webu ale jen proti stylu té práce. Určitě jsem nemyslela na pozvánky na různé akce. Tak nejsem zas tak naivní abych si nedomyslela že to je v zájmu těch pořadatelů a že to asi rozesílají na všechny weby. Ale třeba reportáže z různých akcí nebo jiné články už svoje autory mají a těch je asi potřeba se dopředu zeptat jestli si to přejou nebo ne aby to někdo použil jinde než kam to na začátku napsali. Anebo vlastníků těch článků a to jsou většinou ty weby pro které to ti autoři napsali. A je úplně fuk jestli článek napsal autor který je navíc ještě v redakční radě nebo autor který pro web jen píše ale redaktor nebo admin není. O tohleto mně šlo a takhle to je i v autorském zákonu (teda tam to je trošku složitěji napsané).

Ale už toho psaní tady necháme protože vy asi už si dáte na to asi pozor a já už se v tom nechci dál vrtat. Ať si to hlídají přímo ty redakce nebo autoři. Jenom vám chci ještě napsat že v tom nebylo nic osobního. Prostě jsme dostali ve škole zadání na téma dodržování zákonů v naší republice a já „vyfasovala“ autorský zákon a napadlo mě se podívat jak se dodržuje na internetu a protože mám ráda muziku tak jsem hledala v týhle oblasti. Poznatky pro tu práci do školy mám nasbírané a taky z webů co se věnujou úplně jiné muzice tak už nebudu víc „otravovat“ i když si myslím že to aspoň trošku něco pomohlo zlepšit. Tak se taky mějte hezky.

Datum 22.10.2010
Vložil Berry reaguje
Titulek Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jaký je smysl?

OK souhlas, určitě všechny ty řádky nebyly zbytečné, vidím, že některá má přesvědčení, tak jak jsem je vnímal, nebyla až tak "nevinná". Vše je děláno s dobrými úmysly, jak se ukazuje, ale jen ty nestačí a musí ruku v ruce s dalším.
Proto díky Tobě za rozvíření diskuze a nakonec i panu Koncovi. V příspěvku nížeji vše objasnil s erudicí, která mne zatím není dána.
Zkusím se "polepšit" a dát si na to dále pozor. A díky panu Koncovi, jeho poměrně dlouhý příspěvek dále ať slouží všem, kteří se kolem celé věci eventuelně chtějí dále pohybovat. Vážím si toho, že tomu věnoval část svého času a vysvětlení a objasnění zde uvedl.
Všem přeji krásný den a pojďme se zas věnovat muzice a všem těm hezkým věcem kolem.
Berry

 

Kontakt

Country club Halenkovice

countryclub.halenkovice@seznam.cz

Halenkovice 617, 763 63

Vyhledávání

Jak si znázornit všechny články na jednu stránku ?

Odrolujete až na spodní část stránky a klikněte na  "Všechny články"

Rychlá orientace na stránkách ?

Vpravo nahoře klikni na odkaz "mapa stránek"

Již jsme i na Facebooku, zařaďte se mezi naše přátele a zprostředkujte stránky i Vašim kamarádům 

Všimněte si možnosti chatovat při prohlížení webu, jak čti Zde

 

Country club Halenkovice - vaše brána do světa hudby, spuštěno 10. dubna 2010 ©

Tvorba www stránek zdarmaWebnode

Přístupy na web počítáme od 26. dubna 2010